Onsdagstankar

Projektarbetet ger mig ångest, men snart, snart är det över. Och när det väl är över är det bara roliga saker kvar. Förstår det knappt själv.

Ska snart ringa mina kusiner och höra om jag kan kila upp till dom och scanna två papper, och därefter funderar jag på att bara bädda ner mig och se en film eller två.
Helst hade jag somnat lika skönt som jag gjorde igår med sällskap, men tror tyvärr inte att det är så bra idag. Man kan ju inte få allt här i livet.

Imorgon är det redan torsdag (?) vilket innebär en sväng på gymmet och, denna torsdagen, en timmes filmtittande. Hårt liv som sagt. Sedan är det fredag och då ska jag äta på restaurang! Längtar ihjäl mig typ.

Sitter och kikar på jobb man kan anmäla sitt intresse till, dvs, elever. Klarar jag verkligen det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0