Zombietisdag

Heeey kompizar!

Sitter och har Fotografisk bild. Frida hälsar! Vi har kollat på en dötrist film med en snubbe som försöker lära oss Photoshop. Man blir brutalt hjärntvättad, jag lovar. Men nu har vi i alla fall lämnat in uppgiften, så vi ska väl fördriva de sista 45 minutrarna med att gå långsamt upp till NV och hämta Fridas texthäfte, ta en nap på vägen tillbaka. Sounds like a plan, right?

Helgen har vart den sömnlösaste på länge, därav dålig update. Har liksom jobbat på att hålla mig vaken mest. Har i och för sig har väldigt väldigt roligt, så jag ska inte klaga.

Meeen, nu fick vi order om att gå och ta en kaffe, så måste kila!
Ciao!

PS. André tycker jag är cool, as usual. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0