I'm back!

Heeej!

Nu sitter jag äntligen framför min kära dator. Har till och med tagit bort mitt nagellack som jag tänkt göra i typ en och en halv vecka.

Kom precis hem från skolan. Har vart och handlat på Ica Maxi också, vuxenpoäng till mig alltså. Ska köra Emil till träningen lite senare. Livet är inte lätt när mamma är sjuk.

Så, vad har nu hänt det senaste? När bloggade jag ens senast? I torsdags?
I fredags gjorde jag slingor i mitt hår (blev asfint!) och sedan åkte jag till Ullared. Fick köpt lite smått och gott, som man brukar när man är där. Slängde mig in i duschen när jag kom hem och åkte direkt till Melan för att fira hennes 19årsdag! Väl där slog det slint och jag hade den värsta snefyllan någonsin. Mamma kom och hämtade mig klockan 23, inte helt okej.
Det tog ett tag för mig att piggna till på lördagen, men den spenderades i alla fall på sjöarn och framför mitt pussel. I söndags satt jag återigen framför pusslet, och sedan åkte jag in och tränade.

I måndags skrev jag världens sämsta kemiprov, och så fyllde världens absolut bästa vän 19! Mer om det senare.
Igår var det skola till kvart över fyra, hem, äta, träna, handboll och sen dejtade jag sängen.

Betalade precis resan till Rhodos!!! Shit, det kommer bli galet.

Ser ut som jag gjort botox på ena sidan av min överläpp också. Gick lös på en finne, hehe.

Nu ska jag måla naglarna, hjälpa min mamma med hennes nya iPhone och läsa bloggar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0