Söndag utan söndagsångest

Hej!
Hade tydligen fått en rabattkupong på en Frödinge-kaka av Ica, så när jag körde Emil till frillesås förut svängde jag in och köpte/tog (?) en sån, hehe. Nöjd.
Blev ju inte sämre när mormor kommer ner och lagar mat. Hon är rena rama kocken. Och med sig hade hon efterrätt i form av citronfromage, hur gott?!

Har suttit i min säng och scrapbookat i typ tre timmar nu, så ska nog ge mig på den fronten. Borde skriva religionen, men han noll inspiration för det verkligen. Ska skriva en egen religion och förklara vilka livsfrågor den besvarar osv. Jag som inte ens vet om jag tror på något över huvudtaget ska sätta mig ner och skriva en egen religion, ja, visst, tjena.

Efter maten drar jag mig nog mot sjöarn för lite bandy. Vädret är ju fantastiskt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0