Redan onsdag?

Tjena!

Har legat i en timme och letat balklänning på ebay och tradera. Det är ju hur svårt som helst?! Är lite skeptisk till att beställa på nätet också, eftersom mina mått inte direkt är standard, hehe. Känner att det är dags att ta tag i det där.

Imorgon hade jag tänkt släpa mig till gymmet innan historian, och på fredag är det utgång med Malin! Är galet taggad. Vet inte om det är positivt eller inte dock. Finns ju en risk att det går överstyr liksom..

Det var nått mer jag skulle säga, men det försvann.

JO!! Har hört på omvägar (vet ej om det stämmer) att Johnny Depp är singel!!! Jordens mest eftertraktade man är inte upptagen längre. Kan ju bara sluta illa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0