Onsdagkväll

Sitter och ler åt min mamma som skaffat sin iPhone och verkar ha fastnat med pannan i djupa veck. Hon är så koncentrerad att hon knappt vet vad hon heter.

Sitter framför en riktigt dålig film och väntar på El Claisco. Funderar på om jag ska orka träna imorgon också. Är inte alls sugen på gymmet, så jag skiter nog i det.

Förresten, glömt att berätta!! Ska på Operan och se West Side Story imorgon! Ska bli så himla roligt. Det är min födelsedagspresent från Annie, Amelie och Tova. Och nej, vi är inte så snabba, men det gör inget, för det ska bli sjukt kul ändå!

Galet vad jag är sugen på godis också. Inte bra.

Och dääär kom min snygging i bild! (Ronaldo♥) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0