Glider omkring på natur!

Alltså. (Har förövrigt upptäckt att det är mitt absoluta favoritord, använder det jämt) Det känns som att jag knappt går i skolan?! Idag kom jag dit, framkallade i mörkerrum på bilden (hur kul som helst!!), hade lite genomgång på fysiken, och sen trodde jag att jag skulle ha hål som vanligt och sedan kemi och matte. Men nix, båda var inställda, så jag slutade 12 istället för 16. Hur nöjd?!

Så, jag gjorde lite ärenden, tog kvart i tvåbussen hem (eftersom jag först fick ett smärre utbrott för att jag inte visste att jag slutat) stekte pannkakor samtidigt som jag läste min bok och sjöng disney-låtar. Multitasking på hög nivå! Inte en enda pannkaka pajade eller blev bränd heller. Då vet man att det är en bra dag!

Sitter för tillfället på golvet och måste verkligen gå och kissa. Ska försöka sätta mig och läsa lite kemi till vårt FETA prov nästa vecka (på LP's födelsedag, vad är det med kemiprov och födelsedagar?). Det kommer sluta med att jag sitter och läser i min bok istället. Kan ju inte slita mig. Fan.

CIAO!


(Ser nu att jag missbrukar paranteser. Det är boken jag läsers fel. Den älskar paranteser.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0