Brutna naglar = Ledzen Linn

Hej!
Idag har jag brutit 3 naglar
och klippt ner 1, snart 2. Dvs hälften av alla mina naglar pajade idag. Detta leder till en mycket ledzen Linn.

En mycket ledzen Linn sm fick reda på att vi klantigt nog lagt NV-festen dagen innan högskoleprovet. (Mitt O på tangentbordet vill inte funka om man inte trycker jättehårt på det, varför? Blir ju ännu mer ledzen)

Har inga planer för övriga timmar av dagen. Har ju faktiskt varit i skolan i över en timme idag, och så var jag på gymmet OOOOOch (det vill fortfarande inte...) biffade mig. Testosteron-Linn kallar André mig för att man såg min triceps. Go me!!

Nu ska jag gå ner till undervåningen (nedervåningen?) och äta lite goooood mat. Sen ska jag övertala mamma om att få låna bilen så jag kan åka till  Ica och köpa det jag behöver för lite chokladmousse!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0