Älskar torsdagar!

Godmorgon!

Eller okej, klockan är tolv..
Men jag gick faktiskt upp halv elva, så det är nästan godmorgon i alla fall! Börjar ju halv två idag och orkade verkligen inte ta mig till gymmet, så jag sov tills jag vaknade, rätt skönt. Oskönt dock att jag drömde att jag var Harry P och blev jagad av Voldemort typ. Han stängde in mig och mina två vänner (Hermione och Ron tror jag?) i ett hus, men vi rymde och gömde oss i en grop i marken. Sen kom massa Aurorer (?) och jagade iväg dom. Och snubben som spelade Sirius Black var Björn Kjellman, hahaha. Så himla roligt.

Ska strax dra på min min färgglada julklapp (skorna<3) och dra mig mot bussen och skolan för en historialektion. Ciao!




Tur att skorna är fina i alla fall. Mvh Liket

Kommentarer
Postat av: Johannnnnnnnnnnna

du gör min dag lite lättare!;) plus att jag älskar skorna :O

2012-01-19 @ 13:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0