Vidrigt förkyld

Har dragit på mig jordens förkylning. (Svåraste ordet att stava, blir alltid fel)
Min näsa rinner stup i kvarten, hjärnan känns som en enda stor snorklump, jag orkar knappt lyfta mina egna kroppsdelar och så har jag lätt spänningshuvudvärk. Perfekta förhållanden att skriva religion på! Hehe, inte.

Igår var jag i alla fall i Malevik och bastade och hade det skönt. Inte helt fel, fast det förvärrade nog min förkylning, ihop med att jag var ute och gick och dessutom åkte skridskor också. Jaja, det är väl lika bra att sätta igång det ordentligt så man får det överstökat.

Religionen går trögt, som vanligt. Tycker verkligen att det är svårt. Sitter i fåtöljen som är framskjuten till brasan med filt virad runt mig. Så himla skönt.

Oj! Såg att klockan bara var 14.00, va skönt. Trodde den var typ fyra, minst.

Var på gudstjänst i morse för arbetet också, det gav verkligen ingenting. Så himla långtråkigt så jag trodde jag skulle dö. Somnade nästan och det enda jag lärde mig/fick veta som var nyttigt var att man ska kolla i backspegeln när man kör bil, men inte annars.

Sitter och nyser så ögonen trillar ur. Det må vara skönt att nysa, men dom här nysarna (haha, nysarna?) är hemska. Vill mest bara krypa ner i sängen och se på film. Men! Jag ska skriva klart religionen först. Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nysningarna……

2012-02-05 @ 14:32:15
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0