Tisdagsstress

Hej!
Är fruktansvärt kissnödig men orkar verkligen inte gå på toa.

Har inte bloggat på några dagar, insåg jag. Var som sagt hos Jesper i lördags, i söndags gjorde jag inte mycket. Sen var det igår, och då var jag hemma sent och sen tränade jag. Idag var det Hälsokontroll. 600 jävla spänn för några kryss och en kråka på ett papper. Löjligt.
Sen hade vi produkt foto, rätt kul ändå. Och så flöt dagen på, som alla andra dagar.

Är så oerhört stressad över ingenting. Vet inte varför. Vill bara ligga hemma och sova. Äta choklad. Kan vara att jag har mens, slog det mig nu. Stressen alltså. Det är det nog.

Ska ha skickat in alla Au Pair-papper innan fredag, det är en order till mig själv.

Nu: KISSA. Borsta tänderna. Krypa ner i sängen. Läsa Le Love Image. Läsa Arvtagaren. Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0