Plugg-mode

Back to plugg-mode i myskläder framför brasan. Det här med värme verkar inte vara vårt hus's grej.

Trodde jag hade fått kläm på religionen idag på lektionen, men nu när jag kom hem och ska sätta mig och skriva står det fortfarande still, hänger inte med alls. Får väl skriva svenska i stället.

Imorgon är det tisdag, och sedan går jag nästan på lov. Onsdagen består av en ganska onödig historialektion där vi inte lär göra något, fysik med typ en femtedel av klassen eftersom resten ska på studiebesök, och sedan festmöte. Och på torsdag är jag ledig, woho! Sjukt att det redan är lov. Allting går så himla fort..

Funderar på att äta mat, men är inte alls hungrig.

Lär väl somna här idag igen, framför brasan, så himla skönt.

Puss m8s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0