Lov-onsdag

Godmorgon!
Sitter och kollar på min bror när han bäddar sin säng och försöker övertala honom att följa med mig till mormor. Det finns en risk att han kommer växa ihop med sin dator och sitt x-box annars.

Hade paniken när jag vaknade att jag skulle fastna i sängen idag igen, så nu ska jag som sagt åka och hälsa på min mormor. Världens finaste mormor. Det finns inte många jag tycker om så mycket. Hon är så rak, och ärlig, och snäll, och rolig, och helt enkelt världens bästa. God mat lagar hon också. Och så bakar hon jordens godaste bröd, och kakor och sånt. Det är galet vad hon är bra.

Nej, det verkar som att jag får gå ner och heja på mina bröder så att vi kommer iväg här. Om det är nått dom inte är så är det snabba.. 

Vi hörs! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0