Lov, igen?

Tss, här vart det livat!

Jag har i alla fall gått på lov, så himla skönt. Sov en hel natt idag. Vet inte när det hände sist.

Sitter just nu och läser ikapp mig på bloggarna. Har varit aningen inaktiv de senaste dagarna och det slutade i 86 olästa inlägg igårkväll. Efter det ska jag skriva klart mitt religionsarbete och sedan bara göra ingenting fram till klockan halv tre när jag ska dra mig in mot Kungsbacka för att plocka upp min bror och sedan åka in till Göteborg och hämta hans dator. Som vanligt ber jag till Gud att jag ska komma hem levande varje gång jag ska in till Göteborg och snurra med bilen.

Åh. Trillade in på en blogg med massa boktips. Älskar boktips. Är så himla dålig på att veta vad man ska läsa annars.

Nej, nu ska jag läsa färdigt bloggarna och sedan skriva religion. Tiden rinner ju iväg här.

Lyssnar på Laleh också, så himla fin är hon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0