Resten av helgen

I lördags så vaknade jag och Cosi vid åtta tiden, tog och sedan till gymmet, och efter lunchtid så åkte jag hem till Therese för att hjälpa henne att förbereda julbordet hon skulle bjuda på på sin avskedsfest/middag.
Det bjöds på pepparkakor med mögelost.
Ägg med rom (?)
GLÖGG!!
Och så julbordet itself, yummy.
Picknick i brist på stolar.
Andra satt på soffan, t.ex. fina Laura!
Lussebullar och lussebulle-limpa med vit choklad in emellan, såååå gott!
Och knäck!! Såååå gott.
Sedan bjöds det på Lucia-överaskning! Duktiga Therese hade sytt tjejernas lucia-linnen själv, och resten hade hennes pappa skickat ner, så himla söta!
Charmtrollen themselfs.
 
Sedan fortsatte det ut i natten.
04.30 slog mina ögon igen, och dom öppnades igen vid 13.30?! Jag har ALDRIG sovit så länge tror jag? I alla fall så tog jag en dusch hos Cosi, och sedan blev det den vanliga crêpes-brunchen.
 
Och där var den helgen över, typ. Sjukt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0