Premiären av The Hobbit

Från början var inte tanken att jag skulle gå på premiären, trots att jag såg dom två sista filmerna på storbildsskärm och allt. Det passade inte med jobbet, och buss, och så skulle ju Johanna komma och nä, det var för krångligt. Men, så löste det sig så att jag åkte med Cosi in ändå, och här är lite bilder:
Det var ganska mycket folk, och storbildsskärmar lite var stans med intervjuer osv.
Vi kom sist, men hamnade relativt nära mattan ändå, hehe.
Peter Jackson hade vägarna förbi!
Och Elijah Wood (med dom roliga glasögonen, fick tyvärr ingen bättre bild).
Och nån annan kändis?
Folk fick autografer!
Andra kollade på spektaklet från jobbet.
Sen flög ett flygplan med The Hobbit målat på förbi!
Några troll? Som numera står på Te Papa!
Och så en gigantisk Gandalf bakom den konstiga statyn...
 
Och det var nog det! Om jag ska vara helt ärlig så hade jag förväntat mig lite mer "glamour" liksom. Det var mycket "vanliga människor" som gick på mattan, inte kändisar. Så folk skrek, och så kom det någon som man inte hade en aning om vem det var, och så skrek folk lite till för ingenting, typ. Folk som gick på röda mattan tog liksom kort med sina telefoner på oss som stod runt omkring, och dom pratade i telefon och sådär, så ja, det var inte så glamoröst som jag hade förväntat mig. Men, det var kul! Kul att kunna säga att man vart där också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0