Pepparkaksbak!

Idag stod pepparkakor med Therese och hennes barn på schemat! Det är inte mycket som slår att komma hem till ett hus som doftar nybakade pepparkakor alltså.
 
Men, innan vi kunde mysa in oss var det ut i regnet som gällde:
Vi fick dock bara en skur på väg upp till skolan. Värre var det senare på dagen, komplett ösregn, utan uppehåll. Uppehållet kom när vi kommit innanför dörren, såklart...
 
Och såhär såg pepparkaksbaket ut:
Färdiga!!
Katya gillade dom.
Godingarna!
 
Klockan är 21.19 och jag ligger redan i sängen, redo att sova. Heja mig! Tog mig en sväng på gymmet idag också, om än en ganska lugn sväng. Kände att jag vill ju inte köra på för hårt med tanke på att jag ändå låg i sängen hela måndagen... Men, det var skönt att svettas lite!
 
Imorgon är det full fart: Playgroup, städning, tvätt, julklappsfix och au pair outing, kul!
 
Hoppas allt är bra hemma i snön, lite avundsjuk är jag allt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0