Kanske sista blogginlägget i år...

IMORGON åker jag och möter min familj på flygplatsen. Hur sjukt är inte det?
Antagligen lika sjukt som att jag måste säga hejdå till Therese... Känns sådär, men, vi bor ju trots allt inte så långt ifrån varandra hemma.
 
Annars har dagen mest gått åt till att tvätta, städa och göra i ordning då Ellie har varit hemma. Flickorna åkte iväg med sin pappa strax efter 3, och då åkte jag och Ellie ner till en stor secondhand-butik och kikade lite. Fick med mig en klänning hem som, efter Ellies rabatt osv, kostade 6 dollar, dvs 30 kr. Helt okej om du frågar mig! Sedan tog vi en glass på vägen hem som vi satt och åt på stranden, livet ibland alltså.
 
Och ja, familjen kommer ju som sagt imorgon, och så Jensi på lördag. Sedan är det ju jul, resa, nyår, resa, osv osv, så det kommer garanterat vara tyst som i graven här. Ledsen för det, men familjen betyder lite mer än bloggen, hehe. Kanske slänger in ett snabb-inlägg från telefonen någon gång, men datorn får nog sova en stund.
 
Ikväll kommer Josefine på kycklinghamburgare och så ska vi göra knäck! Det blir kalas minsann.
 
Och så lite bilder;
Sushi och sashimi tallrik & två tjejer på bussen till Therese för en sista playdate.
Yummy & sommar!
Buss & Fish 'n chips middag!
Hur man underhåller två småbarn i en busskur!
 

Och ja, vi hörs när vi hörs helt enkelt!
 
God jul och gott nytt år och allt sånt där till alla hemma. Puss puss puss puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Linn!
Blev nästan lite ledsen i ögat när jag inte ska få läsa din blogg varje morgon :( men det underbara kommer alltid först :) Mamma, Emil och Simon. Så Jens förstås. Krama med måtta nu Linn och ha en underbar Jul och nyår:):)

GOD JUL önskar Rydenfors, ps Sebban kanske kommer över till dig. man vet aldrig ds. kram kram kram kram

Svar: Haha, du ska nog överleva ;) God jul och gott nytt till er där hemma också! Kramar!
Linn Wollbrant

2012-12-19 @ 08:16:23
Postat av: josefin wikman

Stolt över att anammar sushi på riktitg nu!

Svar: Haha, tack!
Linn Wollbrant

2012-12-19 @ 11:40:45
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com
Postat av: MICHAELA D

Hahaha! Blev GANSKA överraskad när jag hittade det.

Och hallå, måste bara säga att jag tycker det är så himlans kul att följa dig i Nya Zeeland!! Läser varje dag (som det uppdateras då...) men är urkass på att kommentera, ville bara att du skulle veta!

God jul och gott nytt år på dig också! Puuuss :)

2012-12-21 @ 21:49:00
URL: http://michaeladahlstrom.se/
Postat av: Katrine

God Jul och Gott Nytt År till Dig söta Linn !!!!!
Hoppas du har en underbar jul och ett spännande nytt år ! ;)

Svar: Tack det samma Katrine! Hoppas både jul och nyår blev mysiga :) Kram kram!
Linn Wollbrant

2012-12-22 @ 18:29:26
Postat av: jaw

ha det så super mega nyyys å njut som fan! godjul å gott nytt år mina fina linnnsan <3 vi får ta en låååång skype i januari masssa kärleeeek!!!

Svar: I did baby. Skype snart ja!! Har lite fullt upp nu ett tag bara, men det är nog bra. Det var jobbigt på flygplatsen idag. pusssss my love!!
Linn Wollbrant

2012-12-22 @ 20:27:03
URL: http://stoltankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0