iPhone x18

Slänger in lite bilder som jag har hittat i min telefon på sistone också!
Uppe på Mt Victoria!
Min fina och saknade Fridis och hennes fina fläta.
En instagramad version och en försenad födelsedagspresent, TACK Fridis, använde den ena häromdagen!
Vi tände ljus i kyrkan, och så åt vi pannkakor på sängen.
Katya stylade mig en dag, och jag insåg vilken utsikt jag har varje dag.
Såhär ser min jul ut; chokladkalender & jordgubbar.
Fridas bläckis är numera 4 dagar, min är 49 eller 46 eller nått sånt.
Lexie skrev den här lappen och sköt in den i mitt rum under dörren när jag sov. SÅ SÖT!! Och så sushi, GOTT.
Mina fina fina Cosi fyllde år igår så vi gick på stan och provade roliga Rayban's! Och så har LP satt upp en fin tavla på oss <3
Snart är han här!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så himla bra helg hade vi! <3 Har ju redan planerat att komma tillbaka till dig när jag har jobbar i Australien och är rik!
Verkar som att du har det finemang där borta, massa pussar <3

Svar: Det hade vi verkligen! Och nu är det redan två veckor sedan du åkte hem, tiden går fort alltså... KOMSI KOMSI!! Annars kan du ju ta över min familj efter mig, Ellie sa att hon gärna hade haft dig som au pair ;) PUSS på dig min fina Frida!
Linn Wollbrant

2012-12-06 @ 07:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0