Still working

Idag var jag en sväng på playgroupen i stan. Det gick aningen snabbare med bilbarnstolen den här gången och vi var faktiskt nästan först där jag och Lisa! Heja oss. Vi körde hela vägen utan GPS också, så ja, det går framåt vågar jag nog påstå.
 
Därefter åkte vi hem, väntade in Hanna och sedan åkte vi ner till stan och köpte pizza och satte oss i parken utanför biblioteket. Vi gick in en snabbis på The Dowse Art Museum som just för tillfället inte var någon höjdare. Det fanns en fin lekplats vid biblioteket dock, som det kan vara värt att ta bussen till någon förmiddag med Katya.
 
Åkte sedan hem och började jobba vid 3 pm, dvs 15.00. Fick precis tjejerna i säng och har ätit lite middag. Hade konstigt nog inte någon aptit... Brukar vara svinhungrig vid den här tiden. Klockan är bara halv åtta, så vi får väl se vad klockan är när jag är färdig med bloggandet, och framför allt med att läsa alla andras bloggar, (haha...) men det verkar luta åt en tidig sänggång idag igen. Det var så skönt att vakna 07.15 idag och inte vara trött. Har ju min bok att läsa. Tog med mig två svenska böcker (som tog slut de två första veckorna) och har lånat en på engelska från biblioteket här, den tredje i serien, så jag har att jobba med, så att säga. Men tror det är bra för språket.
 
Nu är denna arbetsveckan över och jag har ledigt i tre dagar! Ska försöka hitta någonstans att lämna in kameran imorgon, och så har jag och Hanna planerat att ta bilen en sväng och kika på stränderna här. Sedan ska jag träffa Lisa och Jasmine och två tjejer till i stan, för att framåt kvällen ta mig hit och göra pizza och baka smulpaj med några tjejer. Blir nog bra tror jag! På lördag lutar det åt en utgång, men på dagen har jag inga planer än, förrän klockan tre när Hanna slutar. Hoppas det är fint väder! Söndagen är fortfarande oklar. Men den lär väl gå åt till att sova om vi ska ut på lördag, hehe.
 
Och till dig mamma: (glömmer ju av att berätta det hela tiden) Har nu sett 2 st volvos! En av dom var en lite äldre V70 än vi har. Skrek rakt ut att "en sån bil har vi!!"
 
Har tyvärr inga bilder att visa idag så ni får nöja er med text. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0