Sista torsdagen i Sverige

Torsdag idag. Ska träffa Jessika senare ikväll, och imorgon ska jag klämma in Karin och Benni, sen känns det som att jag egentligen bockat av alla jag velat inför resan, så att säga.
 
Folk frågar om jag ska blogga, och det är ju klart att jag ska, frågan är bara om jag ska blogga här. Egentligen vill jag ju det. Men egentligen så är det här ändå lite som min dagbok som jag inte vill att alla ska läsa. Fast. Den ligger ju på nätet, helt utan lösenord, så det är klart att jag inte kan hindra någon från att läsa. Bara det att jag har ändå vart här nu i 4 år. 4 år av mitt liv finns nedprintat här, i bild och text. Och ni är kanske 20 pers som läser här varje dag. Om ens det. Och jag vet nästan vilka alla är (tror jag, haha) och då känns det ju lite tryggt liksom.
 
Jaja, antar att jag inte orkar göra något nytt, så lär väl hamna här tillslut ändå.
 
Dagarna går, jag gråter, skrattar, skyndar, gör ingenting, ser på OS, och på måndag åker jag. Till andra sidan jorden. Helt galet. Hade tänkt att jag skulle börja packa lite smått idag, men det får nog bli imorgon, för jag skypeade (!) med Linnéa för att se så det funkade ordentligt, och det visade sig att hon var lika sysslolös som jag, så ska slänga mig i duschen och sedan åka dit!
 
Kanske får för mig att skriva något mer innan jag åker, men har en känsla av att dom kommande dagarna kommer bli ganska stressiga så att, om vi inte hörs så gör vi det nästa gång när jag är på Nya Zeeland!!!
 
PUSS ♥
 

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

varför vill du inte träffa mig? är det för att jag inte hört av mig? eller vill du helt enkelt inte?

Svar: hallå, ditt pucko! klart jag vill träffa dig, men jag har inte hunnit. och dessutom kramades vi ju hejdå när vi sågs på tullen :)
Linn Wollbrant

2012-08-02 @ 18:08:48
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com
Postat av: Daaaah

Ses snaaaaaaart min älskade babe <3

2012-08-03 @ 11:48:28
Postat av: Ina

Lycka till Linn hoppas du får det skit bra! <3

2012-08-03 @ 13:18:02
Postat av: Ina

Lycka till Linn, hoppas du har det jätte bra! <3

Svar: taaack Ina, lycka till med skolan och allt :)
Linn Wollbrant

2012-08-03 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0