Playgroup och helgplaner

Playgroup idag var trevligt! Det var lite krångel när vi skulle iväg för Lisas trädgårdssnubbe kom mitt i allt, och vi fick inte riktigt till det med bilbarnstolen, och dessutom var vi tvungna att gå tidigare för att hinna med lite ärenden och så, men det är absoult något jag kan tänka mig att göra oftare. Har nog en plan om att åka ner till simhallen med Katya varje onsdag också. Ska bara komma in lite mer i rutiner osv.
 
Idag var vädret kalas, så när båda flickorna var i skolan/på kindy så tog jag med mig Shadow ut på en promenix! Ska gå den vägen igen och ha med mig kameran för det var otroligt vackert, som allt här. Bara att ta bussen in till stan är vackert. Helt sjukt. Det tog typ 35 min att gå den svängen, så tänkte att jag skulle försöka förlänga den lite så att jag är ute i ungefär 50-60 min. Det hade vart skönt med en slinga som man tycker om att gå liksom, så att man inte behöver tänka så mycket.
 
Imorgon ska jag och Hanna till Botanic garden, sedan hem till henne och göra pizza (!!!) och sedan en kladdkaka som vi ska ta med oss till Nadja's dinner party, så hela dagen är fullbokad. Kul! På lördag är det Petone carneval, så ska dit en sväng med ett gäng andra tjejer, och på söndag jobbar jag mellan 7-15.
 
Som sagt, Ellie tar verkligen hand om mig och frågar hela tiden om jag känner mycket hemlängtan och om det är något hon kan göra för mig, så det blir nog kalas det här. Måste bara lära mig att hantera känslan, helt "enkelt".
 
Nu slocknar jag här, och klockan är 22.30, hehe. Det tär på en att ha barn...
 
Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0