Dagen efter

Det blev ingen promenad, och inga scones heller.

Å andra sidan slutade det i en playdate med Jasmine och hennes 3 åring, och ett skypesamtal med Jensi, så jag är rätt nöjd ändå.
 
Dagen flöt på bra, och imorgon är det torsdag och antagligen playgroup-time. Sedan ska jag nog ner till Lower Hutt för en fika på eftermiddagen, och på fredag är jag ledig!
 
Antagligen kommer jag ha ups and downs som den igår väldigt mycket de kommande veckorna. Det handlar väl mest om att lära sig deala med känslan, prata om det och hitta på saker för att hålla sig sysselsatt. Jag klarar det här.
 
Nu väntar jag bara på att Lexie ska hoppa i säng så att jag kan sätta mig i vardagsrummet med min bok och vänta på middagen, hungrar ihjäl...
 
Vi hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Linn! Det första jag gör på morgonen är att logga in på din blogg, det är sååå spännande att läsa om ditt äventyr, ska fixa skype med mormor oxå! Ha det bäst så hörs vi! Många kramar Moster <3<3

2012-08-23 @ 07:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0