Påsklov

Hej vänner, kompisar, släkt, bästisar, ovänner osv!

Förlåt att jag glömt bort er.
Det har varit ganska mycket det senaste, och är fortfarande.
Till exempel har jag gått på påsklov, fått precis G på gymnasiets kanske svåraste prov, skrivit högskoleprovet, kikat på min mans match, gått på bio, pussats, kramats, tränat, jobbat, ätit thai, blivit bjuden på pannkakor osv osv.

Var som sagt hos min första elev i tisdags. Var så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, men jag skulle nog vilja påstå att det gick bra. Jag hittade dit, och vi räknade lite matte, typ. Imorgon ska jag dit igen. Det känns bra ändå.

Planen var egentligen att vi skulle gå ut idag, men det var ingen, förutom Josefin, som var särskilt sugen så vi la ner det. Istället går vi all in imorgon och på lördag! På tal om det måste jag fixa något att äta tills imorgon tror jag? Jag ska också handla inför lördag, hämta grejer hos Linnéa, tvätta bilen, hitta något att klä på mig, åka till Kungsbacka och bara stressa lite extra för att jag tycker om det så himla mycket!!!

Mer då? Är så stressad att jag glömmer halva mitt liv mest hela tiden. Vet inte varför jag är stressad ens, men det blir väl bättre antar jag.

1 månad och 1 dag kvar till Rhodos!!!!!!!!!!!!!1 :))))))))))))))))))))))) Så kände jag för det. SÅ JÄVLA GÖTT SKA DET BLI. Sen tog vi visst studenten och sen åkte vi till Cypern och hejsanhoppsan så var jag död typ. Så fort känns det som det går.

Nu ska jag läsa en bok. Ska även äta toast till middag för att ingen orkar laga mat i det här huset, och kladdkaka till efterrätt.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0