På språng

Hej vänner!

Sitter på hudmottagningen och väntar på att få komma in och sola. Ska sedan iväg på lite jobb och efter det så väntar Frölunda torg med Johanna! Vi ska leta studentklänningar och bikini. Kan gå lite hur som helst.

Långhelgen är slut, och jag har haft världens bästa helg. I fredags var jag iväg på lite fest, somnade i världens finaste armar. I lördags hade jag världens finaste vänner hos mig och vi åt lite mat (grillat<3) och hade allmänt trevligt. I söndags hade jag världens bästa söndag där jag och min man inte gjorde så mycket mer än att spela krocket (jag vann!), bada badkar, se på film och äta.
Igår jobbade jag PA med Elin och Frida, och det börjar arta sig alltså. Känns skönt.

Bloggen prioriteras inte, som ni märker, men det är så det får vara, för jag mår tidvis så himla bra att jag bara vill sätta mig ner och gråta för att jag är så lycklig.

Nu är det snart min tur här. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0