GIF:ar och framtiden

Fick upp ordentligt med tempo under påsklovet och känner att jag inte riktigt stressat av än.. Å andra sidan kanske det är lika bra för Maj månad kommer bli så hektisk att jag kommer inte minnas vad jag heter. Och det är Maj om två veckor......

17 dagar till Rhodos.
30 dagar till NV-festen.
47 dagar till Studenten.
80 dagar till Cypern.

Och innan det ska projektarbetet göras klart (rapporten är dock nästan färdig, så skönt), fysikprov ska skrivas, 2 kemiprov, ett svenskatal ska hållas, en bilduppgift ska lämnas in, en svenskauppgift, ett historiaprov, möjligtvis ett kemikursprov, och så projektredovisningen. Och så ska NV-festen planeras, jobbet ska skötas, livet ska levas, typ.

Kommer bli så jävla roligt!!

Fick förresten ett värdfamiljsförslag idag, till Nya Zeeland. Helt plötsligt kändes allt så himla verkligt. Ångesten över att åka iväg ett helt år alltså. Men det tar vi då.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och se nått spännande och bildande på svtplay. På återseende!


AAAHH, min första GIF. Var inte så svårt, upptäckte jag. Annars är jag väldigt söt! PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin wikman

alltså gifar <3 du kommer aldrig kunna sluta göra dom nu för det är så roligt.

2012-04-19 @ 23:41:34
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com
Postat av: josefin wikman

insåg precis hur "no-life" det var att skriva sådär.........................................

2012-04-19 @ 23:42:19
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0