36 dagar innan min födelsedag.

Hej.

Ledsen att jag inte uppdaterat, men allt bara rann ur mig. (Kan man säga så ens en gång?)

Jag har tillbringat det mesta av dagen på körskolan. Var där kvart över tio och gjorde lite faser samt läste i boken. Sedan hade jag körlektion, sprang till skolan, hade en näst intill onödig historialektion, andades lite emellan med Elin, Sten och fyra pojkar ni strax ska få se på bild, sprang till Kungsmässan, provade x antal byxor med Emil, sprang till körskolan, för att inse att teorikursen inte började förrän om en timme.
Ville seriöst ta mitt liv. Eller okej, krydd kanske, men var fan inte glad. Tur för mig att jag klarade fas F, annars hade det vart så ovärt.

Så nu sitter jag här och försöker få över lite bilder från telefonen till datorn. Det krånglar alltid på nått jävla vänster, vet inte riktigt varför.

Funderar på om det är värt att åka in 9.47-bussen imorgon för att få ordnat lite grejer innan min enda (!) lektion imorgon, eller om jag ska ta det efter skolan och komma hem senare..
Det är vad som tål att tänkas på just nu i alla fall.


De omtalade pojkarna.

Kommentarer
Postat av: Ahmed

men tack, björn-olof. ses på soendag, PÖS

2011-09-23 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0