Ointressant.

Idag vaknade jag kvart över elva av att Simon skrek nerifrån och undrade om någon var hemma. Vad hände där undrar jag?
Spenderade halva min dag med matteboken. Det var längesedan vi hade såhär mycket tid ihop minsann. Efter det körde jag till Mölnlycke för att se på lite innebandy. Tänk att det bara är 5 veckor kvar tills jag fyller år. Tiden går så himla fort och ändå kan jag inte låta bli att önska att det vore nu. Jag vill bara bli av med både teoriprovet och uppkörningen så jag kan stå där, nöjd och glad med mitt körkort i handen. Gud så skönt.

Imorgon åker jag med Karin till Liserberg och använder min kamera lite. Det blir fint.
Nu ska jag lägga mig under en filt och läsa en bok. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0