Ny vecka.

Efter ett dubbelpass på Friskis tänkte jag börja plugga till testet vi ska ha i kemin imorgon. Bra att vara ute i tid osv känner jag. Eller som Elin uttryckte det: Bra start på trean Linn!
Men, man kan inte alltid vara på topp, annat kom emellan, så kan vi säga.

Nästa vecka ser rätt bra ut ändå. Imorgon ska jag träffa Jessika. På tisdag är det Champions Leauge titt hos mig, Barca - Milan, kan ju bli rätt bra liksom. På onsdag är det svenskatal som gäller. Kunde ju vart lite mer förberedd, men det löser sig. Torsdag är det körlektion, skola, psykologen och teorikurs, och sen var det helt plötsligt fredag igen och en vecka mindre tills jag fyller år.

Känner mig som om jag vore typ tre igen och räknar ner, men det är väl okej, jag fyller ju ändå 18 liksom.

Som sagt, kemin kallar nog ändå.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0