Produktiva Linn

Man känner sig ändå hyfsat produktiv när man pluggar. Det är ju inte min starka sida annars menar jag. Tacka vet jag NV. Man räknar på det mesta, och vet man hur man ska räkna behöver man inte plugga in massa korkad fakta. Allvarligt talat, jag är inte särskilt intresserad av varför alkoholer är lösliga i vatten och alkaner inte. Det enda jag kände var intressant var att om man blir mentanol-förgiftad ska man dricka etanol (dvs alkohol) tills metanolen har förbränts färdigt, då är det större chans att man överlever!

Men i alla fall. En timme resulterade i sex sidors sammanfattning av 50. Bra ändå. Plus en del körkortsplugg. Heja mig.
Imorgon är det stadskörning på schemat. Och plugg. Jesus, tror aldrig jag pluggat så här mycket på någonting i hela mitt liv.

Nog tjatat om det. Gör jag det bra och kör duktig kan jag sitta här om en vecka med ett körkort i land, och det skulle ju vara det bästa som skulle kunna hända! Eller förresten, oavsett hur det går kommer jag om en vecka inte sitta här, jag kommer vara väldigt onykter, väldigt fint utklädd och med väldigt fina människor en våning ner i mitt hus.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0