Jag är bra.

Helt plötsligt, efter ett fruktansvärt bryt, insåg jag förändringen.

Från att ha velat ligga i sängen, försvinna, aldrig mer gå upp, inte se det bra i saker och ting och gråta nästan varje dag till att vilja gå upp på morgonen, se det roliga i saker och ting, se fram emot saker, planera, ta mig för, le och skratta med hjärtat och vara allmänt nöjd.

Hur bra är jag på en skala? Antagligen hur bra som helst.

Idag: Halkan.
Imorgon: Nada.
Torsdag: Körlektion, historiaredovisning, hemlis, Beda. (Åhååå, jag dör av förväntan!!! Snart får ni veta, hehe)
Fredag: En vecka kvar till min födelsedag!

Egentligen borde det stå körkortsplugg på alla dom där dagarna.. Borde nog ta tag i det nu. Så nu gör jag det.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ivar

vet va dääää ääääääär, loveu

2011-10-18 @ 19:15:10
Postat av: Nettan

Hemlisen ser jag väldigt mycket fram emot, kommer bli såååå bra!! Puss

2011-10-19 @ 08:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0