zzzzz

Hej Frida! (och alla andra, men mest Frida)

Just nu sitter jag och försöker komma på något att göra. Tydligen hade vi ingen lärare på min två timmar långa bildlektion idag, så det känns rätt ovärt att vara här egentligen. Behövde massa egna bilder gjorde man också, och har jag några sådana med mig? Nein. Ledzen blir jag.

Mest av allt önskar jag att bamba kunde öppna, så jag får äta lite äckliga fiskburgare. Tisdag betyder två svängar i bamba också. Gottigt.

Vi har förövrigt kopplat in min phonie till högtalarna, så nu har vi (jag) allsång till Coldplay. Himla bra det där alltså.

Kollar på en hemskt jobbig kille som har photoshopguider gör vi också. Sämzt är han. Kände mig z idag. Bara så ni vet. Får väl hänga på we heart it en stund. Eller typ sjuttioelva, tills bamba öppnar. Varför öppnar inte bamba tidigare? Jag är ju hungrig.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Linn!

Vilken Fjortiz du är!

Puzzzzz och kjam

2011-11-29 @ 10:11:59
Postat av: André (jag vill vara anonym)

Jag älskar din blogg! Läser den varje dag!

puzzzzz snuttan!

2011-11-29 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0