iPhone och nästa vecka

Kikade på mitt schema. Jag går tre ordinarie veckor fram till jullovet. Resten är schemabrytande på något sätt. Många har en eller flera lediga dagar, och någon vecka gör vi ju svenska-nationella. Men jesus. Det kommer gå så himla fort. Snart tar jag ju typ studenten, eller nått.

Nästa vecka bjuder i alla fall på hämtning av körkort, naturkunskap med LP, slingor i håret, tandläkarbesök, middag på Esters och bröllopsfotografering. Ska bli himla kul faktiskt.


Hade kalas.

Badade.

Mös/Myste?

Halloweenade


Firade mitt körkort med Tintin på bio.

Taggade inför maskeradfest!!

Var på kyrkogården.

Kikade på Carolina Gynnings utställning. Dessvärre var inte Gynning själv där.

Favorit 1

Favorit 2

Cupcakes med Frida. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0