Ishallsbesök

Då sitter man för första gången i år och ser på bandy.
Så himla nöjd. Finns inget bättre än ljudet av skridskor mot is, klubba mot boll. Sväller av stolthet när jag ser världens finaste lillebror åka så fint och bara äga resten av småpojkarna.
Längtar tills dom fryser sjöarn, då kan jag mer än gärna vara taxi ofta.

Förövrigt ligger ishallen så långt ute i ingenstans att jag inte ens har någon service på telefonen. Tacka vet jag fritt wifi.

Imorgon är sista dagen på lovet och den har jag planerat att spendera på Gothia Towers och Carolina Gynnings utställning tillsammans med fina Frida.

Har verkligen haft världens bästa lov med födelsedag, fest, körkort, och massa shopping, hehe.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

När fryser dem sjöan?:D

2011-11-05 @ 21:41:15
URL: http://annalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0