En fungerande hårddisk

JAG HAR LAGAT MIN HÅRDDISK!!!
Eller, okej. Jag åkte in till 1999 och lämnade den till en snubbe som flyttade över den till ett fungerande "fodral". MEN DEN FUNKAR!! Lycka.

Annars?
- Vart på gymmet idag för första gången på lite väl länge. Haft en lektion. Storhandlat på Ica Maxi med LP och Emil. Gjort lite mer ärenden. Kände mig rätt vuxen.
- Börjar känna mig mer och mer hemma bakom ratten också. Tänk att jag verkligen tagit körkort. Det är så sjukt, fortfarande.
- Får spänningshuvudvärk så fort jag sätter mig ner. Det är likadan huvudvärk som jag hade när jag bröt näsan (haha, kan inte sluta skratta när jag tänker på det). Det liksom går från näsan och upp i kraniet på nått jävla vänster. Bihålorna säger Johanna, men man kan väl ändå inte ha huvudvärk i bihålorna? Det är dessutom mer till vänster än till höger. Knepigt.
- Borde försöka hinna med ett besök till Kunskap och Framtidsmässan, men hur jag ska klämma in det i mitt schema är en kvarstående fråga. Ser ut att bli aningen tight alltså.

Nu ska jag sätta mig och se på nån serie, eller en film, bara för att jag kan, för min hårddisk fungerar igen! Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0