Alla försök är bra utom dom dåliga!

Vad hände med att jag stängde av datorn halv tre inatt?

Är så fruktansvärt trött på att vakna tidigt på morgnarna så jag gör i princip vad som helst för att få sova lite längre. Igår vaknade jag sju, hur kul är det på en skala liksom?
Fick i alla fall gjort nästan hela mitt konditionsprojektarbete, bara småsaker kvar, och läst allt jag skulle läsa i svenskaboken. Vet ni hur svårt det är att läsa en bok samtidigt som man ska reflektera och analysera det man läser? Jag menar, när jag läser är det ju för nöjets skull, jag vill ha en spännande handling typ. Avancerat språk gör ju bara att det tar längre tid för mig att komma igenom handlingen.. (Min svenskalärare hade dödat mig om hon såg det här)

Tror aldrig jag pluggat så länge i sträck hemma, så idag tror jag helt ärligt inte att det blir något gjort, även om jag sitter här med allt omkring mig. Pugg är överskattat, eller?

Nu: How I Met Your Mother!

Kommentarer
Postat av: MELKAN | Foto

Ååh HIMYM! Det är bäst :D

2011-05-16 @ 10:40:53
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0