En tisdag som känns som fredag.

Med 12 riktiga skoldagar kvar känns det lite som att hela skolan lagt av, trots att vi hade både matte och fysikprov kvar. Treorna är i Alanya, språkkurserna ligger på halvfart, allt är bara allmänt segt. Det är nästan tur att det är dåligt väder för annars hade vi garanterat inte fått ett smack gjort..

Som sagt, Matte D kursprov på torsdag, bildredovisning på fredag och så det fjantiga fysikprovet där det bara krävs precis G, sen är jag såå klar med tvåan. Fy va skönt det ska bli med sommarlov.

Annars då? Jo, min bror fyller 15 imorgon, (15!!!! Vad hände där???) det är friluftsdag vilket betyder ledig, om man inte känner för att gå en mil i skogen som vi så duktigt gjorde förra året. Då var det dessutom fint väder, men det är det inte nu, så glöm det. På torsdag är det matteprovet, sen är jag ledig. Eller, jag tar ledigt, hehe. Fredag är det Veronica Maggio på Liseberg, missa inte! Det ska till och med bli sol, nöjd tjej.

På lördag springer alla tappra Göteborgsvarvet, så jag ska dit och hålla utkik, samtidigt som jag kollar på Linnéa när hon sjunger med sin pappas band, fett. Sedan är det full fart hem, kalas och sedan feeezt. Efter två vita helger kände jag att det var dags igen, hehe.

Och efter det? Är det söndag. Det märks att sommarn snart är här, tempot höjs lite. Det behöver jag.

Nu: Träning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey. då kanske lisse på söndag inte är optimalt för baksmällarN? pöss

2011-05-19 @ 15:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0