5 månader kvar tills jag fyller arton, woho!

Försökte förgäves ta ett kort på min nya kärlek - ett linne jag sprang på inne på JC igår - men det gick sådär. Istället får ni se mig när jag posar.

Funderar på om jag ska baka något.. Eller kanske läsa ut min svenskabok som jag tänkt göra i en vecka.. Eller så cyklar jag till godisaffären inför ikväll. Champions Leauge final at my place, grymt ju. Vi får se, klockan är ju än så länge bara halv ett.

Förresten, det här är min plan: 1. Läs ut svenskaboken. 2. Vänta på att mamma kommer hem med Emil. 3. Säg till Emil att han ska fråga mamma om vi får godis tills ikväll (ska vara barnvakt, hehe) 4. Mamma kör oss ner för det är äckligt väder!

Du är ett geni Linn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0