SÄLEN

Hej bloggen!
Idag har varit bra och dålig. Dålig för att alla andras stress gör mig så jävla stressad, bra för att jag vaknade upp bredvid en fin man efter för lite sömn och för mycket mys, bra för att jag helt plötsligt blev hur taggad som helst inför Sälen på onsdag, det kommer bli sååå bra flickor och pojkar.

Imorgon känner jag för att vara sinnessjukt snygg, men min plan verkar gå i stöpet för jag var tvungen att slänga mina favoritbyxor i tvätten. Jaja, jag kan vara snygg utan dom!

Om man bara ser det bra i saker och ting så är allting ändå bra, överlag. Vi har två veckor kvar fram till påsklovet som är hela, resten innehåller studie- och utvecklingssamtalsdagar (=långhelg), en buffertdag (som visserligen också innebär ett fett fysikprov, men man är ändå ledig halva dagen och lite till) osv osv. När vi kommit hem är det NV-fest och det kommer bli fetast ever.

Och nu har jag babblat färdigt. Puss läsare!

Här skulle det ju såklart vara en snygg cam-bild men eftersom mincam strejkar så blir det inget med det :(

Kommentarer
Postat av: jaw

TAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH LIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNN ;) <3

2011-03-08 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0