Just idag är jag fin

Vaknade sju i morse. Ville inget hellre än att somna om, men efter att kikat utanför fönstret och insett att solen lyser sken jag upp och gick ner och gjorde frukost. Dunderfrukost, utan att överdriva.
Det blåser, men jag funderar starkt på att trotsa vädret och gå en sväng, det är ju trots allt sol.

Idag blir en bra dag. Jag har bestämt mig för att vara glad för det jag har, och inte deppa för det jag inte har. Visst låter det bra?

Ska sätta i mina linser, fixa mitt hår, ta på mig fina kläder och hänga på mig massa fina smycken nu. Idag är jag fin.

Kram på er!



världens bästa bror.

Kommentarer
Postat av: k

du är alltid fin linnis

2011-03-05 @ 14:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0