Forever pank, haha

Hej bloggen.
Jag bakade bullar till halv elva igårkväll. Runt 190 st blev det. Jag har typ träningsvärk i armarna efter allt kavlande..
Men, goda blev dom, så jag ska inte klaga!

Råkade köpa en väska idag, en tredjedel av studiebidraget försvann.. Köpte ett halsband också, men är inte så säker på om jag ska behålla det eller inte. Å andra sidan, det var fint, så varför ska jag inte köpa det?
Det är ju egentligen bättre att lägga pengarna på saker som man använder, typ kläder, smycken, skor, väskor osv, än att lägga dom på mat och godis som det blir annars. Särskilt nu när våren kommer och man borde ta med sig lite fika ut i solen istället för att sitta inne på något ruttet café.
Det blir ännu en sak att tänka på. Hellre mycket pengar på en sak, än massa på mat och godis!

Imorgon är jag ledig, huuur skönt?
Har i och för sig en helt del inplanerat, men ändå, att slippa gå till skolan. Fast, när jag tänker efter är det typ lika skönt att gå till skolan, förutom att man behöver gå upp. För vad gör jag i skolan? Nästan bara sånt jag tycker är roligt. Idag var jag i skolan från kvar över tio till halv åtta, och hade en lektion, haha. Blev medtvingad på öppet hus där vi mest satt och skrattade. Värd dag.

Nu dör min dator snart också. Puss vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0