Jag och mitt knä.

Fuck. Jag tog bort allt jag skrev....

Börjar väl om då:

Hade min sista lektion idag. Har sommarlov imorgon, hur skönt? Lite fina vänner kommer hit och grillar på kvällen är planen, som förövrigt är en Plan B. Först ville vi ju ut och grilla, men eftersom vädret är skit så fick vi ta till reservplanen.

Såhär tycker jag om vädret:


Min mormor säger att man har en kort och en lång sida i ansiktet, och att ögonbrynen aldrig kommer bli helt jämna, men lite jämnare än vad jag lyckas med borde man väl ändå kunna få dom? Blir fan ledsen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Gå till frisör, betala 120;- så löser dom det.

2011-06-09 @ 20:54:40
URL: http://Josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0