Inställning Linn, inställning

Hej!
Tänker inte ursäkta mig för att jag inte varit här faktiskt. När solen skiner på himlen är det inte meningen att man ska sitta framför datorn.

Så, vad har jag haft för mig?
Jag har ätit goda frukostar ute, legat på min altan, åkt båt, legat på en ö, lyssnat på musik, fikat, solat, bränt mig på höger ögonlock (visste inte ens att det gick), tränat, sett på bra filmer, sovit, njutit och ägt.
Haft sommarlov helt enkelt. Och det tänker jag fortsätta med.

Egentligen mår jag nog inte så bra. Vill spy mest hela tiden, har ont i magen, känner mig snurrig, men det struntar vi i. För det är ju sommarlov.
Till helgen har jag inga planer, men helgen efter det är det lokalfest med världens finaste Elin, och helgen efter det ser det ut som att jag åker till Marstrand, och efter det: NEW YORK. Hur bra? Huuuur bra? Längtar så jag dör. Fattar fortfarande inte att vi åker.

Mitt sommarlov äger.



Kommentarer
Postat av: juliajosefinkraaij.blogg.se

finis-linnis

2011-06-29 @ 21:43:13
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, asså jag ler alltid när jag läser det där nalle puh-citatet, äger tjockt mycket. pöss

2011-06-30 @ 19:04:18
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 16:07:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0