There was a dream

Såg precis på Forrest Gump. Tror aldrig jag lyckats se hela filmen någon gång, men oj vilken film. Kan man annat än älska honom?
Moget av mig att sitta och gråta som ett litet barn också, till Forrest Gump.
Imorgon ska jag duscha, se på fotboll, packa, och klockan 04.00 stiger jag upp på torsdag för att 06.45 lyfta från Landvetter med destination London och sedan New York. Mitt liv äger nog ändå.

Fan. Samtidigt som jag bara vill gå sönder inuti för att allting gör så ont så kan jag inte sluta le. Jag kan inte sluta le åt mina fina vänner, åt hur lyckligt lottad jag är egentligen, åt allt jag har, åt att jag är den jag är. Ibland tar en del känslor över bara. Ganska ofta, när jag tänker efter. Men det gör inget. För det blir ju bättre, sägs det.

Fan alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. the empire hotel rooftop, empire hotel

2. plunge bar and lounge, hotel glansevoort

3. sky terrace, hudson hotel

4. press, ink 48

5. a 60, 60 thompson

6. rooftop garden, 230 fifth

7. top of the strand, strand hotel

8. soho house

9. salon de ning, peninsula hotel



takbarer i new york var det. vet däremot inte hur noga det är med ålder osv. jag tycker 2 och 6 verkar ballast. 6 har soldäck och 2 har pool med musik i vattnet? haha

och om du stöter på en familj på fyra pers som heter fabian, svante, mats och agneta larhed, hälsa från mig, det är mina kusiner! Ha det super,

2011-07-20 @ 13:27:07
Postat av: josefin

tror inte mitt namn kom med. det är joss i vart fall. hehe

2011-07-20 @ 19:40:06
URL: http://josefinatthedisco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0