Sleep tight, eller?

För den som undrar är jag förbannat trött på att vakna så in i bänken tidigt vareviga dag! Om det inte är en miljard grader i rummet är det ljust som mitt på dagen, eller så har fiskmåsarna samlat alla sina buddies och startat världskrig utanför fönstret, eller så tycker min granne att det är jävligt smidigt och smart att borra/göra nått annat dumt i typ sten eller något som låter galet mycket.

Får ju rabies på det här stället. Här gäller då inte sommarlovsregeln: du behöver inte gå och lägga dig eftersom du kan sova imorgon. Här gäller: u better go to bed 'cuz something's gonna wake u up. Får ju panik.

Har nog drabbats av kroniskt illamående också. Kan man ha det? Jag har det i så fall..

Klagat - check
Annars då? Jodå. Jag åker lite båt, som ni sett. Äger runt lite. Åker till New York om mindre än två (!!!!) veckor. Ska på dejt idag, hehe. Åker nog till Marstrand nästa helg. Det blir så bra så, det här. Imorgon är det ju fest också, ska bli riktigt kul faktiskt.

Puss kompisar!


Mobilkameran imponerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0