Baby are you down, down, down, down, down?

Everybody gets knocked down,
how quick are you gonna' get up?

The Hours, All In The Jungle

Jag är så nerslagen och ligger nog kvar, en stund till. En jävla stund till för just nu orkar jag inte ta mig upp.

Nu är det Gothia, kikar lite här och där. Har vart inne sen tio i morse och kom hem nu vid åtta. Helt slut. Var ju inte alls längesedan jag gick upp så tidigt som kvart i åtta eller så..

Imorgon ska jag kika på P18 vid elva inne på Heden, sedan får jag nog börja tänka på vad jag ska ha med mig till New York och inte, tvätta lite och sånt. Åker ju trots allt på torsdag, borde man inte ha resfeber nu då? Tror inte det är min grej. Inget är min grej just nu. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0