No matter

Kom precis hem från simhallen, och shit alltså. Man blir helt utmattad, haha. Simmade 30 längder, sen orkade jag inte mer. Men, det är ändå 750 m, så jag får väl vara nöjd I guess.

Nu är det onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag kvar av lovet. Jag vet inte om det är skönt eller inte faktiskt. På lördag ska jag jobba, och sedan till Elin förhoppningsvis. Resten av dagarna har jag inget planerat, vilket i och för sig är rätt skönt det också. Jag väntar som en galning på mina bilder så att jag kan sätta igång med min bok. Jag behöver sysselsätta mig.
Skulle vilja ha ner ett till pussel från mormor också, som hon lovade att jag skulle få låna. Jag ska försöka fortsätta läsa också. Min engelskabok tog slut.


Onjöd, hungrig tjej med hår som luktar klor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0