Matematik och handboll

Borde nog skriva något här, för det är ju trots allt några stackare som läser, men nä. Jag känner inte fört. Ni känner väl mig vid det här laget.

Om ni undrar vad jag gör så pussar jag på min man, kollar på handboll, vill gifta mig med Kim Ekdahl du Rietz, pluggar matte (förhoppningsvis), är ute och går i det fina vädret, simmar, går i skolan, gråter, drömmer mardrömmar, är trött och inte så värst mycket mer.

Annars hade det suttit fint med vår också, är lite trött på halt underlag..

Ikväll är det handboll igen, så jag är nöjd, ska nog återgå till matteboken en stund. Puss vänner

Kommentarer
Postat av: Josefin

Linn, jag är ledsen men jag ska gifta mig med honom.

2011-01-23 @ 14:45:03
URL: http://Josefinatthedisco.wordpress.se
Postat av: kråkan

"johan är en mes" vet du hur trött jag har varit på den jävla rubriken? SKÖNT med lite ny uppdatering, fortsätt med det! puss babe

2011-01-23 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0