Johan är en mes

Igår, när jag stod och väntade på bussen alldeles för länge så slog det mig att det var riktigt korkat att bygga en stor och fin busskur vid hållplatsen innan stationen. Vem står där och väntar liksom? Det är inte ens 5 minuters promenad till stationen så varför ska man stå där och vänta?
Det är ju minst 10 gånger så många människor som står och väntar på hållplatsen på andra sida vägen, den som är efter stationen. Där kunde dom väl byggt en stor och fin busskur istället?

Annars har jag matte, det äger inte.
Imorgon är det handboll för hela slanten och idag är det bilolgiplugg som gäller. Råkade visst glömma boken hemma i måndags så jag har inte pluggat något än. Provet är på fredag så ja, det är nog dags nu.

Annars (trots att jag tycker det är rätt töntigt) så har jag och min man vart tillsammans i fyra månader idag, det är ju fint! Puss

Kommentarer
Postat av: kråkiz

åh. vad fint! grattis min kära

2011-01-19 @ 13:20:22
Postat av: k

grattis grattis linnis min vän!

2011-01-20 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0