Grattis Elin!



Jag tror att du läser här Elin, så ville passa på att skriva några rader.
Idag fyller du 18 år, myndig på alla sätt och vis, förutom att du inte får gå till systemet än, men det har vi Stina till, hehe.
Jag vet inte hur många gånger jag skrattat åt att du hade så svårt för mig i början av ettan, det är så himla komiskt, för nu kan jag utan tvekan säga att du är en av mina närmsta vänner. Det är aldrig ett skratt långt borta när man är med dig. Det är så att jag önskar att gymnasiet aldrig tar slut så att jag kan fortsätta träffa dig varje dag.
Hoppas du haft en underbar födelsedag, jag har gjort vad jag kunnat för att göra den bra.
Du är en himla fin vän, puss hjärtat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0